Artisten Jørn Hoel er opptatt av god og norskprodusert mat. Om to knappe uker kommer han til GARTNER 2017 under festmiddagen. Han skal synge og kåsere om sitt forhold til norske grønnsaker. Og han skal lage en spesialitet til oss.

Artisten Jørn Hoels entusiasme for norske råvarer og norsk matproduksjon er mildt sagt stor. Han driver den prisbelønte matbloggen Trøffelhelt, og de siste årene har han profilert norskprodusert mat i flere sammenhenger.

Profilerer norsk mat

Han er blant annet pådriver i utviklingen av matfestivaler, matretter og kokkekonkurranser landet over.  Han reiser mye rundt og oppsøker lokale produsenter.

– For noen år siden var vi i Rogaland. Vi fikk lov til å plukke agurker i veksthusene, og jeg glemmer aldri den gode smaken.  De var bare så vanvittig gode, og smakte helt annerledes enn de du finner i butikken. Det var en stor opplevelse. Vi lager så utrolig mye godt i dette landet,  sier han til Norsk Gartnerforbund.

Underholder til festmiddagen

På GARTNER 2017 står Jørn Hoel for kveldens underholdning under festmiddagen. Han skal lage forrett til oss, samt synge og kåsere om sitt forhold til norske grønnsaker. Dette vil du ikke gå glipp av!

Vi har fortsatt ledige plasser på  GARTNER 2017.